Samsung
Південнокорейський бренд Samsung – один з найвідоміших і потужних гравців на ринку електроніки та інформаційних технологій.
Компанія розпочала свій шлях з торгівлі продуктами харчування, і з часом зросла до масштабу Всесвітньої корпорації. Протягом своєї історії вона пережила війни, банкрутство, кілька економічних криз, скандалів, але їй вдалося втриматись та здобути статус лідера на ринку електроніки. Основна одиниця на сьогоднішній день залишається Samsung Electronics-постачальник РК-панелей, телефонів, DVD-програвачів, а також модулі пам'яті для комп'ютерного обладнання.
Фабрики Samsung наразі розташовані у 80 країнах. Найбільше - на батьківщині (у Південній Кореї), а також у Таїланді, Малайзії, В'єтнамі, Польщі. Персонал нараховує близько 500 тисяч робітників.
Буде нараховано: 140 грн бонусів
Буде нараховано: 1 630 грн бонусів
Буде нараховано: 1 200 грн бонусів
Буде нараховано: 1 250 грн бонусів
Буде нараховано: 900 грн бонусів
Буде нараховано: 136 грн бонусів
Буде нараховано: 50 грн бонусів
Буде нараховано: 80 грн бонусів
Буде нараховано: 50 грн бонусів
Створення компанії
Samsung Sanghoe заснований у 1938 році корейським підприємцем Лі Бен Чол. Через 10 років він зареєстрував Samsung Trading Co. На розробку жодної технології у той час не йшлося взагалі. Samsung Sanghoe в основному торгував морепродуктами та сільськогосподарською продукцією.
У той час територія Кореї належала до Колоній Японії, і будь-кому досить важко було вести приватний бізнес. Але все-таки вдавалось налагодити експорт товарів з Південної Кореї до Китаю та Маньчжурії.
Назва бренду
Лі Бен Чол хотів, щоб робота його життя була сильною і довговічною, як небо. Тому придумав ім'я Samsung, що у прямому перекладі означає "три зірки" або "трьохзірковий". У Кореї три - це щасливе число. У той же час, ієрогліфи назви мають власний сенс: sam означає силу, потужність та велич, а sung означає вічність.
Логотип Samsung
Бренд за весь період існування змінив 5 логотипів. Перший торговий знак з'явився на упаковці локшини. Основний елемент - три зірки - відображав назву компанії. Смуги та колоски на логотипі уособлювали сільськогосподарську основу бізнесу. Згодом, коли почали додавати нові заходи, ці символи прибрали. З'явився напис Samsung та чотирикутні зірки. Спочатку логотип був чорно-білим, але з часом в емблемі з’явився червоний фон.
В результаті переробки 1993 року зірки були замінені синім еліпсом, що уособлюють Всесвіт і рух у світовому космосі. Новий логотип, який був прийнятий у 2015 році, став ще більш спрощеним. Він складається лише з назви синього кольору. Однією з фірмових моментів емблеми є написання букви "A" без риски.
Розвиток компанії
Під час Другої світової війни Samsung мав хороший дохід та окреслив співпрацю з Америкою. Потім компанія переїхала з міста Тегу до столиці Сеулу.
Але на початку 1950-х, після подій Корейської війни, Лі Бен Чол зазнав краху, його бізнес було знищено. Торговець вирішив почати все з нуля і зміг відродити бізнес. У той же час він додав кілька нових сфер діяльності: страхування, продаж цінних паперів тощо.
У 1960-х роках Samsung переживав безпрецедентний успіх. Це було пов’язано з підвищенням економіки країни та політикою підтримки бізнесу. А оскільки Лі добре наблизився до урядових кіл, все пішло добре.
У 1969 році почала роботу Samsung Electronics, що спеціалізувалася на виробництві телекомунікаційного обладнання. Слідом за нею почали з’являтися інші підрозділи.
У 1972 році вийшла перша партія телевізорів з чорно-білими екранами, а через 5 років з кольором. Крім того, були виготовлені холодильники, пральні машини.
У 1980-х роках компанія з'явилася на ринку персональних комп'ютерів.
У 1991 році розробники представили перший мобільний телефон, а в 1999 році-перший смартфон.
У 1995 році почалося виробництво рідкокристалічних екранів. 1998 рік відзначився початком широкого випуску цифрових телевізорів та виходрм нової моделі DVD-програвача.
Починаючи з 2000 року, Samsung береться за розробку смартфонів та їх масове виробництво.
У 2010 році було оголошено випуск лінійки смартфонів Galaxy, що працюють на базі Android OS.
З 2017 року компанія отримує права на тестування автомобілів з автоматичним керуванням.
Як зміна лідерства компанії вплинула на формування компанії
У 1987 році Лі Бен Чол помер, і офіс Samsung перейшов до рук його молодшого сина Лі Гон Ха. Саме він вирішив перейти від масового виробництва бюджетної продукції, як це було раніше, до виробництва високоякосної та конкурентноздатної продукції. Усі зусилля Samsung Group були спрямовані на створення інноваційних моделей.
Починаючи з 2013 року, Лі Гон Кі почав відходити від справ корпорації, поступово передаючи керівництво своєму синові Лі Чже Еу.
У цей період був переглянутий підхід до роботи Samsung. Як результат, були прийняті нові рішення:
- логотип зазнав ребрендингу;
- великі рекламні кампанії по всьому світу за принципом "не шкодувати кошти на просування, і в той же час - витрачати гроші з найбільшою ефективністю";
- основна конкурентна перевага - якість, а не кількість;
- максимальне задоволення потреб користувачів, сегментація ринку у 3 категоріях користувачів: з невеликими, стандартними та підвищеними технологічними вимогами;
- розробка соціальних програм та активна підтримка культури, що збільшують визнання бренду;
- турбота про екологічність продукції, впровадження системи екоуправління.
Компанія зробила акцент на наукових дослідженнях та інноваціях, вдосконаленні технічних характеристик і формуванні образу майбутнього.
Внесок українців у розвиток компанії
Інститут Samsung R&D працює в Україні. Його експерти беруть активну участь у різних проектах, наприклад, розвитоку штучного інтелекту.
Команда наших інженерів також працювала над випуском смартфона Samsung Galaxy Note10. І свого часу було відзначена нагородою за інноваційну ідею для автомобільної сфери щодо розпізнавання пішоходів у процесі водіння в автономному режимі.