0
0
Кошик 0 грн
Смартфони і телефони
GT 20 Pro від Infinix
Крутий і потужний ігровий смартфон у трьох кольорах!
Ноутбуки, ПК, планшети
OPPO Pad Air 10.36 WiFi 4/128Gb
Для комфортної роботи, ефективного навчання і цікавого дозвілля
Телевізори, аудіо- та відеотехніка
Гармонія картинки і звуку
Акція від Samsung з 30 травня до 26 червня
Техніка для дому
Пральні машини Vestel
Обирай найкращі рішення для власного дому!
Техніка для кухні
Надійна техніка від Bosch
Все, що потрібно для сучасної кухні!
Краса і особистий догляд
Найкраще від Dyson
Завжди отримуй бездоганний результат!
Посуд
Набори посуду від Maxmark
Елегантність. Зручність. Функціональність. Безпека
Геймінг
Play with Lorgar
Все для геймерів
Електротранспорт
Зручно і швидко з Yadea
Найкращий електротранспорт для міста!
Кліматична техніка
Найкращі рішення від Zanussi
Кондиціонери для будь-якого приміщення
  • Повернення товару
Навігація
  • Повернення товару

Повернення товару

Кожне замовлення покупця ми комплектуємо усією відповідною необхідною документацією, включно з фіскальним чеком. Тому кожен із покупців без будь-яких перешкод може скористатись своїм законним правом повернути товар у належному вигляді протягом 14 днів.

Якщо замовлення створювалось на сайті, але отримання і розрахунок відбувався безпосередньо у точці видачі (або - магазині мережі ВМ Техніка) - для оформлення повернення необхідно звернутись виключно у ту саму точку видачі де здійснювалось отримання посилки. Менеджери допоможуть заповнити заяву на повернення товару та коштів.

Якщо ж оплата здійснювалась онлайн - завантажте Заяву та заповніть її у двох примірниках з вказанням усіх необхідних даних та причини повернення. Один примірник потрібно передати разом із товаром, який Ви повертаєте, другий - залишити у себе. За можливістю, про необхідність повернення товару, будь ласка, сповістіть менеджерів інтернет-магазину за будь-яким із контактних номерів, вказаних на сайті.

Далі:

  • Товар, що повертається, обов'язково повинен зберігати товарний вигляд, не мати ознак використання та зі збереженням усіх належних заходів для безпечного транспортування (наприклад - транспортувальні болти на пральних машинах, плівка на екрані телефону чи планшету, наклейки з даними IMAI на задній кришці, плівка на панелі керування кавомашини, тощо).
  • Повертати потрібно усі комплектуючі, з якими товар приїхав до Вас. Їх необхідно аккуратно помістити у заводське пакування.
  • Якщо поверається крупногабаритний товар, то за наявністю заводського пакування ВПТ рекомендовано повертати саме у ньому. Якщо ж заводське пакування з самого початку, як таке, відсутнє - усі кути приладу мають бути убезпечені від пошкоджень за допомогою пінопласту та акуратно замотані у стрейч-плівку. Наявність усієї супутньої документації обов'язкова.
  • Малогабаритний товар повертається виключно у заводському пакуванні з наявністю усієї супроводжувальної документації (гарантійного талону, інструкції)

Повернути товар протягом 14 днів можна двома способами: 

  1. Звернувшись у точку видачі (магазин) в якому отримували замовлення. Якщо замовлення було оплочено онлайн, то кошти за товар надійдуть на рахунок тієї ж самої карти,  з якої здйснювалась оплата протягом 24 годин. Якщо оплата за замовлення здійснювалась у точці видачі карткою або готівкою - повернення коштів здіснюється безпосереньо в точці видачі.
  2. Повернення за допомогою служби доставки Нова Пошта. У такому випадку товар у повній комплектації та заповнену Заяву на повернення відправляється адресною доставкою за товарно-транспортною накладною (ТТН) та реквізитами, що надаються менеджери магазину. У такому випадку потрібно обов'язково звернутись на гарячу лінію та повідомити про необхідність повернення. Про отримання поверненого товару та інформацію щодо зарахування коштів на рахунок Вам сповістить менеджер інтернет-магазину.

До уваги покупців:

  1. Повернення товарів, придбаних безпосередньо у фізичних магазинах мережі ВМ Техніка відбувається виключно у тій самій торговій точці де здійснювалась покупка. Будь-яким іншим чином (у іншому магазині, наприклад) повернення товару правильно провести неможливо.
  2. Якщо Ви обираєте отримання товару у відділеннях служб доставки Укрпошта або Нова Пошта або кур'єрською доставкою ОБОВ'ЯЗКОВО повинен здійснюватись ретельний огляд товару на предмет наявності механічних або будь-яких інших видимих пошкоджень. Ставлячи власний підпис на товарно-транспортних документах Ви підтверджуєте факт цілісності, наявності повної комплектації та відсутності будь-яких претензій до зовнішнього вигляду товару. Після того, як товар було забрано у служби доставки / кур'єра, будь-які претензії з приводу механічних пошкоджень товару НЕ приймаються.

За будь-якою додатковою інформацією звертайтесь до нашого контакт-центру за телефонами:

0 800 202 852

073 073 3 822

067 602 2 872

Приємних покупок!

Авторизуйтесь, щоб користуватись бонусами, переглядати історію замовлень та інше

Увійти в особистий кабінет
Графік роботи
Пн-Пт 9:00-18:00; СБ-НД 10:00-18:00
Адреса
Україна, м.Вінниця, пров. К.Широцького 3А