0
0
Кошик 0 грн
Смартфони і телефони
GT 20 Pro від Infinix
Крутий і потужний ігровий смартфон у трьох кольорах!
Ноутбуки, ПК, планшети
OPPO Pad Air 10.36 WiFi 4/128Gb
Для комфортної роботи, ефективного навчання і цікавого дозвілля
Телевізори, аудіо- та відеотехніка
Гармонія картинки і звуку
Акція від Samsung з 30 травня до 26 червня
Техніка для дому
Пральні машини Vestel
Обирай найкращі рішення для власного дому!
Техніка для кухні
Надійна техніка від Bosch
Все, що потрібно для сучасної кухні!
Краса і особистий догляд
Найкраще від Dyson
Завжди отримуй бездоганний результат!
Посуд
Набори посуду від Maxmark
Елегантність. Зручність. Функціональність. Безпека
Геймінг
Play with Lorgar
Все для геймерів
Електротранспорт
Зручно і швидко з Yadea
Найкращий електротранспорт для міста!
Кліматична техніка
Найкращі рішення від Zanussi
Кондиціонери для будь-якого приміщення
Навігація

Samsung

Південнокорейський бренд Samsung – один з найвідоміших і потужних гравців на ринку електроніки та інформаційних технологій.

Компанія розпочала свій шлях з торгівлі продуктами харчування, і з часом зросла до масштабу Всесвітньої корпорації. Протягом своєї історії вона пережила війни, банкрутство, кілька економічних криз, скандалів, але їй вдалося втриматись та здобути статус лідера на ринку електроніки. Основна одиниця на сьогоднішній день залишається Samsung Electronics-постачальник РК-панелей, телефонів, DVD-програвачів, а також модулі пам'яті для комп'ютерного обладнання.

Фабрики Samsung наразі розташовані у 80 країнах. Найбільше - на батьківщині (у Південній Кореї), а також у Таїланді, Малайзії, В'єтнамі, Польщі. Персонал нараховує близько 500 тисяч робітників.

Фільтр
Категорії
Всі результати522
Техніка для дому:
Техніка для кухні:
 Мікрохвильові печі:
Техніка для дому:
 Холодильники:
Техніка для дому:
 Пральні машини:
Техніка для кухні:
 Вбудовані духовки і поверхні:
Кліматична техніка:
 Кондиціонери:
Ноутбуки, ПК, планшети:
Техніка для дому:
 Порохотяги:
Телевізори, аудіо- та відеотехніка:
Смартфони і телефони:
Телевізори, аудіо- та відеотехніка:
 Телевізори:
Смартфони і телефони:
 Аксесуари до смартфонів:
Фільтр
Показати спочатку:
-7%
0
0
24 599 грн
Під замовлення

Буде нараховано: 246 грн бонусів

Тип компресора: Інверторний
Корисний об'єм морозильної камери, л: 111
Корисний об'єм холодильної камери, л: 248
Клас енергоспоживання: А+
Вага приладу 67 кг
-75%
0
0
49 грн
Немає в наявності
-75%
0
0
49 грн
Немає в наявності
-75%
0
0
49 грн
Немає в наявності
-75%
0
0
49 грн
Немає в наявності
-75%
0
0
49 грн
Немає в наявності
-75%
0
0
49 грн
Немає в наявності
-75%
0
0
49 грн
Немає в наявності
-75%
0
0
49 грн
Немає в наявності
-75%
0
0
49 грн
Немає в наявності
-75%
0
0
49 грн
Немає в наявності
-75%
5
1
49 грн
Немає в наявності
вм техніка - компанія яка завжди знаходить найкращі рішення

Створення компанії

Samsung Sanghoe заснований у 1938 році корейським підприємцем Лі Бен Чол. Через 10 років він зареєстрував Samsung Trading Co. На розробку жодної технології у той час не йшлося взагалі. Samsung Sanghoe в основному торгував морепродуктами та сільськогосподарською продукцією.

У той час територія Кореї належала до Колоній Японії, і будь-кому досить важко було вести приватний бізнес. Але все-таки вдавалось налагодити експорт товарів з Південної Кореї до Китаю та Маньчжурії.

Назва бренду

Лі Бен Чол хотів, щоб робота його життя була сильною і довговічною, як небо. Тому придумав ім'я Samsung, що у прямому перекладі означає "три зірки" або "трьохзірковий". У Кореї три - це щасливе число. У той же час, ієрогліфи назви мають власний сенс: sam означає силу, потужність та велич, а sung означає вічність.

Логотип Samsung

1sams.jpg (262 KB)

Бренд за весь період існування змінив 5 логотипів. Перший торговий знак з'явився на упаковці локшини. Основний елемент - три зірки - відображав назву компанії. Смуги та колоски на логотипі уособлювали сільськогосподарську основу бізнесу. Згодом, коли почали додавати нові заходи, ці символи прибрали. З'явився напис Samsung та чотирикутні зірки. Спочатку логотип був чорно-білим, але з часом в емблемі з’явився червоний фон.

2sams.jpg (242 KB)

В результаті переробки 1993 року зірки були замінені синім еліпсом, що уособлюють Всесвіт і рух у світовому космосі. Новий логотип, який був прийнятий у 2015 році, став ще більш спрощеним. Він складається лише з назви синього кольору. Однією з фірмових моментів емблеми є написання букви "A" без риски.

3sams.jpg (125 KB)

Розвиток компанії

Під час Другої світової війни Samsung мав хороший дохід та окреслив співпрацю з Америкою. Потім компанія переїхала з міста Тегу до столиці Сеулу.

Але на початку 1950-х, після подій Корейської війни, Лі Бен Чол зазнав краху, його бізнес було знищено. Торговець вирішив почати все з нуля і зміг відродити бізнес. У той же час він додав кілька нових сфер діяльності: страхування, продаж цінних паперів тощо.

У 1960-х роках Samsung переживав безпрецедентний успіх. Це було пов’язано з підвищенням економіки країни та політикою підтримки бізнесу. А оскільки Лі добре наблизився до урядових кіл, все пішло добре.

У 1969 році почала роботу Samsung Electronics, що спеціалізувалася на виробництві телекомунікаційного обладнання. Слідом за нею почали з’являтися інші підрозділи.

У 1972 році вийшла перша партія телевізорів з чорно-білими екранами, а через 5 років з кольором. Крім того, були виготовлені холодильники, пральні машини.

У 1980-х роках компанія з'явилася на ринку персональних комп'ютерів.

У 1991 році розробники представили перший мобільний телефон, а в 1999 році-перший смартфон.

У 1995 році почалося виробництво рідкокристалічних екранів. 1998 рік відзначився початком широкого випуску цифрових телевізорів та виходрм нової моделі DVD-програвача.

Починаючи з 2000 року, Samsung береться за розробку смартфонів та їх масове виробництво.

У 2010 році було оголошено випуск лінійки смартфонів Galaxy, що працюють на базі Android OS.

З 2017 року компанія отримує права на тестування автомобілів з автоматичним керуванням.

Як зміна лідерства компанії вплинула на формування компанії

У 1987 році Лі Бен Чол помер, і офіс Samsung перейшов до рук його молодшого сина Лі Гон Ха. Саме він вирішив перейти від масового виробництва бюджетної продукції, як це було раніше, до виробництва високоякосної та конкурентноздатної продукції. Усі зусилля Samsung Group були спрямовані на створення інноваційних моделей.

Починаючи з 2013 року, Лі Гон Кі почав відходити від справ корпорації, поступово передаючи керівництво своєму синові Лі Чже Еу.

У цей період був переглянутий підхід до роботи Samsung. Як результат, були прийняті нові рішення:

  • логотип зазнав ребрендингу;
  • великі рекламні кампанії по всьому світу за принципом "не шкодувати кошти на просування, і в той же час - витрачати гроші з найбільшою ефективністю";
  • основна конкурентна перевага - якість, а не кількість;
  • максимальне задоволення потреб користувачів, сегментація ринку у 3 категоріях користувачів: з невеликими, стандартними та підвищеними технологічними вимогами;
  • розробка соціальних програм та активна підтримка культури, що збільшують визнання бренду;
  • турбота про екологічність продукції, впровадження системи екоуправління.

Компанія зробила акцент на наукових дослідженнях та інноваціях, вдосконаленні технічних характеристик і формуванні образу майбутнього.

Внесок українців у розвиток компанії

Інститут Samsung R&D працює в Україні. Його експерти беруть активну участь у різних проектах, наприклад, розвитоку штучного інтелекту.

Команда наших інженерів також працювала над випуском смартфона Samsung Galaxy Note10. І свого часу було відзначена нагородою за інноваційну ідею для автомобільної сфери щодо розпізнавання пішоходів у процесі водіння в автономному режимі.

Читати повністю

Авторизуйтесь, щоб користуватись бонусами, переглядати історію замовлень та інше

Увійти в особистий кабінет
Графік роботи
Пн-Пт 9:00-18:00; СБ-НД 10:00-18:00
Адреса
Україна, м.Вінниця, пров. К.Широцького 3А